alt
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: “ریواک – آی” و درمان فلج نیمه بدن

  1. 18,994 امتیاز ، سطح 42
    5% کامل شده  امتیاز لازم برای سطع بعدی 856
    0% فعالیت
    تاریخ عضویت
    1394/05/20
    محل سکونت
    مازندران
    نوشته ها
    884
    امتیاز
    18,994
    سطح
    42
    تشکر
    4,443
    تشکر شده 2,136 بار در 835 ارسال
    دنبال شونده‌ها
    0
    دنبال کننده‌ها
    0

    “ریواک – آی” و درمان فلج نیمه بدن

    #1 1395/12/12, 08:24

    ریواک – آی” تنها ابزار پوششی و محافظ موتوردار است که در درمان های بازسازی اندام تحت نظارت پزشکان استفاده می شود و مورد تایید اتحادیه دارویی آمریکا قرار گرفته است.

    به کمک “ریواک – آی” بیماران آسیب نخاعی و فلج تحتانی بدن می توانند تمرینات راه رفتن را آغاز کنند و همچنین از این ابزار می توان در درمان “راه افتادن مجدد” استفاده کرد و به بیمار یاد داد چطور از این وسیله استفاده کند.

    “ریواک – آی” یک لباس ارگونومیک حمایتی- کنترلی است که کاربر به دور کمر و پاهایش می کشد و روی لباس هایش محکم می کند.

    این ابزار که یک سیستم کنترلی کامپیوترمحور وتحت کنترل بیمار است و باتری های قابل تعویض و حس گرهایی در خود دارد، مفاصل زانو و ران را به حرکت می اندازد.

    گیره های ساعدی نیز به حفظ تعادل فرد در حین راه رفتن یا ایستادن کمک می کند؛ و می تواند از حرکات بدنی ساده شروع کند تا به کنترل بیشتر و شروع حرکات گام براشتن برسد.
    “ماس ریهاب” به خاطر شهرت جهانی اش در برنامه های تحقیقاتی و بازسازی های کلینیکی، از سوی مرکز آزمایش های کلینیکی آمریکا برگزیده شده است.

    آزمایشات کلینیکی برای تعیین میزان تاثیرگذاری، امنیت، و رضایت مصرف¬کنندگان در ماه آگوست به نتیجه رسید. این آزمایشات راه را برای تکامل “ریواک – آی” و مفید بودن برای تعداد بیشتری از بیماران گشودند.

    پروفسور “آمیت گوفر”، بنیانگذار شرکت فناوری های ارگومدیکال که “ریواک – آی” را توسعه داده است، می گوید: «این یک لحظه تاریخی است بیش از ۲۰۰۰ سال تنها راه چاره حرکت برای بیماران فلج از کمر به پایین ویلچر بوده است. اما اکنون، با “ماس ریهاب” رویای راه رفتن برایشان به واقعیت تبدیل می شود.»

    دکتر “آلبرتو اسکونازی” مدیر گروه پزشکی و بازسازی بدنی در “ماس ریهاب” که هدایت آزمایشات کلینیکی “ریواک – آی” را به عهده دارد، می گوید: «حتی اگرچه هنوز شواهد علمی کافی نداریم، اما افراد مورد تحقیق در آزمایشات ما کاهش اسپاسم، کاهش درد، بهبود کارایی قلبی، و افرایش کنترل روی مثانه و روده را گزارش کرده اند خیلی هیجان¬زده ایم که نخستین انستیتوی کشور در ارائه این درمان هستیم که به بهبود سلامت افراد دچار فلج نیم تنه کمک می کند.»

    مرکز سرپایی “ماس ریهاب” در “الکینزپارکِ” پنسیلوانیا عرضه “ریواک – آی” را از آگوست ۲۰۱۱ آغاز کرده و بیماران می توانند با متخصصان بازسازی اندام در هیات مدیره این مرکز مشورت کنند تا مشخص شود آیا نامزدهای مناسبی برای این درمان هستند یا خیر. در این پروژه درمانگرهایی نیز حضور دارند که آموزش دیده اند تا بر کاربران “ریواک – آی” نظارت و با وی کار کنند.

    درمان “ریواک – آی”، به عنوان بخشی از روند درمان جسمی، تحت پوشش اکثر طرح های بیمه¬ای قرار دارد. طول مدت و دفعات استفاده نیز براساس درجه تحمل بیمار، پیشرفت او و نیازهای پزشکی اش تعیین می شود.
    “ریواک – آی” نخست در دسترس آن دسته از بیماران آسیب نخاعی زیر سطح ۶t (زیر کمر) قرار خواهد گرفت که بی¬تعادلی پشت، اسپاسم های شدید، بدشکلی های مفصلی مهم، زخم های بستر یا شکستگی های وخیم نداشته باشند.
    همچنین بیمار باید اسکن سنجش تراکم استخوان، نسخه پزشک برای درمان با “ریواک – آی” و گواهی جدیدی از سوی پزشک توانبخشی مبنی بر این که می تواند بایستد، به همراه داشته باشد.
    کاربر مقابل از خزون عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: یزدان
    ب دنبال طلا نباش...طلایــی شـــو!!!
    خزون آنلاین نیست.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •